دوره نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از بهترین انتخاب برای فروشگاه ها می باشد. که شما میتوانید قیمت مصرف کننده را در نرم افزار تعریف کرده و قیمت تخفیفی فروشگاه رو هم وارد نمایید بعد از خرید کالا مشتری قیمت مصرف کننده رو با قیمت تخفیف مشاهده میکند.این نرم افراز دارای چاپ فاکتور سریع می باشد که فروشنده فروشگاه به سادگی میتواند تمام کار های فروشگاه را به تنهایی انجام دهد.
نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از بهترین صفحه های چاپ فیش پرینتر رو دارد.که به راحتی تمام نوشته خوانا هست
این نرم افزار قابلیت شبکه دارد و میتوانید سریع تمام کامپیوتر ها را به سادگی شبکه کرد . شما میتوانید ۱ الی ۱۰۰ کامپیوتر اضافه نماید و به هر کاربر یک دسترسی داده می توان داد.
این نرم افزار اگر تک کاربره باشد نیاز به حسابدار نیست و تمام سوپر مارکت ها میتوانند به سادگی از این نرم افزار چاپ بگیرند و نیاز های حسابداری خود را به سادگی در نرم افزار حسابداری پارسیان انجام دهند.
این نرم افزار یکی از ارزان ترین و پرکاربردی ترین نرم افزار برای تمامی اصناف میباشد
نمامی کارهای حسابداری از جمله :
کلیه عملیات های خرید و فروش حسابداری و انبار داری به صورت کاملا اتوماتیک +عملکرد هوشمند در برابر قطع برق بدون ار دست دادن اطلاعات ذخیره نشده / قابلیت اجرای همزمان چندین نرم افرار مدیریت مالی بر روی کامپیوتر با اطلاعات کاملا متفاوت (چند شرکت) نصب آسان بر روی کلیه ویندوز ها می باشد.
نمایش سود زیان اشخاص و کل عملیات حسابداری به سادگی انجام میشود.