استقبال از هفته پژوهش

استقبال از هفته پژوهش در موسسه آموزش عالی هشت بهشت

موسسه آموزش عالی هشت بهشت اصفهان به عنوان یکی از موسسات علمی پیشرو در استان اصفهان هر ساله به مناسبت هفته پژوهش با هدف ارتقاء فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان اقدام به برگزاری کارگاه ، سخنرانی، همایش و سیمنارهای مختلف می نماید.

در همین ارتباط، معاونت پژوهشی موسسه آموزش عالی هشت بهشت ضمن گرامی داشتن هفته پژوهش و طرح این نکته که انجام تحقیق و پژوهش فقط منحصر و محدود به زمان خاصی نبوده و دانشجویان در تمام لحظات تحصیل خود همراه و همراستا با آموزش، باید فرایند تحقیق را دنبال کنند، بر اهمیت جایگاه پژوهش تأکید نموده و با سرلوحه قراردادن سخن گران قدر حضرت علی (علیه السلام)که فرمودند: برای ترقی و پیشرفت هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست، به استقبال هفته پژوهش رفته است.

به همین مناسب گروه های مختلف آموزشی موسسه با برنامه ریزی بیش از 10 برنامه پژوهشی در قالب نمایشگاه، همایش، کارگاه و سخنرانی به استقبال زودهنگام هفته پژوهش رفته اند. برخی از کارگاه‌ها و سخنرانی هایی که در این مدت در موسسه ارائه خواهند شد، شامل کارگاه های مقدمه‌ای بر مدلسازی معادلات ساختاری، کارگاه آشنایی با اصول پروپزال نویسی، اداب تشریفات، آیین دادرسی مدنی، مروری بر AFTF، کارگاه استانداردهای حسابداری بین الملل IFRS، تربیت جنسی کودک و نوجوان، روش تحقیق و ... است.

قابل ذکر است سومین همایش هفته پژوهش نیز در روز 25 آذر با حضور اساتید و دانشجویان برگزار خواهد شد واز پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برتر سال 1397 تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

معاونت پژوهشی